Stoere en gepersonaliseerde sieraden voor mannen en vrouwen
Verguld is het goedkoopste alternatief, waarbij een dunne laag goud een onedel metaal van lage kwaliteit bedekt, normaal gesproken koper, messing, door middel van een galvanisch proces. Deze stukken zullen het snelst aantasten, maar variëren in prijs, afhankelijk van de gebruikte karage. Vermeil (uitgesproken als "vermay") is vergelijkbaar met verguld, maar het basismetaal is een hoogwaardig zilver en echte vermeil-plating is minstens 100 miljoenste van een inch dik en 10k of hoger. Met goud gevulde sieraden hebben een lager onedel metaal, zoals koper of bas, maar hebben de dikste laag goud, gebonden met warmte. Het stuk moet minimaal 5% goudgewicht hebben om authentiek "gold-filled" te zijn.
Volgens de International Gem Society (IGS) dateert de vroegste ontdekking van sieraden ongeveer 25.000 jaar geleden. Het was een eenvoudige ketting met vissenkom gevonden in een grot in Monaco. De betekenis en betekenis van deze ketting kan van alles zijn - een geschenk, een statussymbool of zelfs gewoon een prachtig decor. Ook al zullen we het ware verhaal nooit weten, de mogelijkheden zijn fascinerend om voor te stellen. Van de samenlevingen van het oude Egypte tot de moderne Verenigde Staten, sieraden hebben mensen geholpen hun individualiteit, liefde voor romantische partners en vriendschap te uiten. Het zit ingebakken in onze menselijke ervaringen om van mooie dingen te genieten, onszelf uit te drukken, modestatements te maken en sieraden door te geven aan onze voorouders als verzamelobjecten. Simpel gezegd, sieraden zorgen ervoor dat we ons speciaal voelen - en dat is iets dat elk mens op planeet Aarde nu nodig heeft.
Als u overweegt om uw eigen sieradenbedrijf online op te zetten of uit te breiden, is de timing nog nooit zo goed geweest. Uit een rapport van de New York Times van december 2020 bleek dat de verkoop van fijne sieraden tijdens de pandemie steeg omdat mensen zichzelf wilden trakteren. De huidige voorspellingen suggereren dat de wereldwijde sieradenmarkt in 2025 zal groeien tot $ 291,7 miljard – tegen een voorspelling van $ 229,3 miljard in 2019. Er wordt ook geschat dat vanaf 2021 79% van de sieradenverkoop in de Verenigde Staten afkomstig was van niet-luxe artikelen. Deze economische prognoses schetsen het beeld van een uitgestrekte wereldmarkt, met ruimte voor zowel nieuwkomers als gevestigde industriële giganten. De schoonheid van sieraden zit in de diversiteit, en platforms zoals eBay en Etsy maken het voor de kleinste bedrijven mogelijk om online een trouw klantenbestand te vinden.
Mannen SieradenAls handelaar heeft u de mogelijkheid om klanten overal ter wereld te bereiken, ongeacht waar u zich bevindt. Of je nu een onafhankelijke sieradenontwerper op Etsy bent of deel uitmaakt van een team bij een groter merkbedrijf, je hebt gelijke voet om een vindbare winkel te bouwen. Houd er rekening mee dat er al vóór de COVID-19-pandemie demografische trends in beweging waren die pleitten voor de online verkoop van sieraden. Een belangrijke trend om in de gaten te houden is de opkomst van de Gen Z-winkelpopulatie. Kort voordat de pandemie begon, was Gen Z al goed voor 40% van de wereldwijde shoppers, wat betekent dat ze op weg zijn om de dominante koopkracht te worden. Deze individuen hebben gezorgd voor een verschuiving in de manier waarop mensen van alle generaties aankoopbeslissingen nemen. Als de eerste generatie digital natives vertrouwt deze groep op sociale media en online winkelervaringen om nieuwe producten te ontdekken - een trend die tijdens de pandemie is toegenomen, volgens de National Retail Federation (NRF). Uit onderzoek van de NRF is ook gebleken dat 87% van de ouders vertrouwen op de aanbeveling van hun kinderen wanneer ze beslissen wat ze willen kopen.
Deze trends wijzen op een historische verschuiving in de manier waarop mensen winkelen voor nieuwe sieraden, wat een tijdloos cultureel onderdeel is van onze menselijke samenleving. De sleutel om te beginnen is om de juiste niche te vinden en een merk op te bouwen dat opvalt. Wanneer u online sieraden verkoopt, is er een mogelijkheid om mensen met uw merk over de hele wereld te bereiken. Deze uitgebreide markt betekent dat er een kans is voor alle retailers - van Tiffany en Cartier tot de plaatselijke kostuumjuwelierszaak - om een betrokken en loyaal klantenbestand aan te trekken. De keerzijde van deze groeipot Het belangrijkste is dat er ook veel concurrentie is. Ongeacht het type sieraad, het vindbaar maken van uw merk kan een uitdaging zijn, vooral omdat de aandachtsspanne moeilijk vast te leggen is. Shoppers hebben een schijnbaar oneindig aantal opties om door hun aankoopbeslissingen te navigeren.